Sunday 25 December 2011

Aku mencapai 18..

Im' AiFu the ADMIN and OWNER
Macam x pecaye la,, nak katekan,, umo ini suda mencapai 18,, good bye to zaman remaja n welcome to zaman adult,, hehex,, da 18 ni,, aku adelah da berubah sikit2 laa,, perangai lame ade lagi,, hehe :)..
Tapi sepatutnyea cam yang orang selalu katekan la "buang yang keroh ambil yang jernih",, tapi sikit2 la aku ikot,, umo 18 ni,, buley nak di katekan aku sedikit kematangan la :) cewahh perasan>> hehex,, siapa sangka aku da bergelar siswa skunk ni..da 18 ni mestilah budax kolej an~ haha,, dalam dunia kolej ni cam2 la ade,, sampai diri aku ni memang sangad berubah sekali,, aku sendiri pon x caye laa,, 


ADMIN ^ ^'
Umo ku mencapai 18 tahun..
Who thought??
I'm change a lot??


Dunia kolej.. aku sendiri x pecaye kejap je aku dah dalam dunia kolej ni.. dulu menaruh impian la nak cepat2 masuk kolej.. coz dlu engat la dunia kolej ni memang paling gempakk.. hahahx,, padahal biase aje.. ^ ^' 


ok la sekian sampai sini je la,, aku post banyak2 pon bukan korang bace kan2 :),, shake n bake~










                                                 

No comments:

Post a Comment